Alltid inloggad!

Haha töntig som man är så tycker jag det är jobbigt att logga in på blogg.se.
Skulle vilja att jag trycker på en knapp så kommer det upp på en gång och det är bara att skriva i bloggen.
Så det är bl.a. drf jag inte skriver så ofta.
Och sen så verkar jag inte ha så många besökare så vem ska jag skriva för liksom :P
Men lite skriver jag ner nu :P
Jobbade idag och på lunchen fick jag underbart sällskap av syster och Hampus!
Blir så glad i deras sällskap och är så himla glad över att  jag och syster verkligen har hittat tillbaka till varandra!
Eller hittat varandra på ett annorlunda sätt, hon är verkligen en av mina bästa vänner och med henne kan jag verkligen prata med om allt!
Tack söta syster för att du är så bra <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Via blogg appen är du ju mer eller mindre alltid inloggad du??? Älskar dig och du är min top noch bästa vän

2012-05-25 @ 04:49:46
URL: http://vaskelainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0