Pacifique!

Förra veckan så frågade Joel mig om jag skulle ta och hänga med till Finland på en fest på ett badhus mitt ute i ingenstans.
Dagen innan avfärd tackade jag ja efter att både syster och mamma tyckt att jag skulle åka!
Så sagt och gjort så hängde jag med till Helsingfors för att festa loss lite :)
Häftigt var det iaf :)
Förutom att man va lite småsjuk och var tvungen att besöka toaletterna några gånger mer än vanligt..
men men shit happends! :P

Imorgon är det återigen dags för en mondaybar kryssning och det ska bli så sjukt jävla kul!
Det är deras 20 års jubileum och det lär bli ett jävla drag!
Nu ska jag lägga mig och lyssna på musik och försöka sova lite så man vaknar utvilad imorgon och orkar med 40 timmars festande!

Förresten, visste ni att jag har världens bästa familj <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0