Dag på jobbet!

I fredags jobbade jag i kassan på Jula i södertälje och fick 2 komplimanger skulle jag säga iaf!

En tant sa att jag var en jättejättetrevlig expedit :) (vilket jag håller med om ;) ödmjuk som vanligt)

Sen så har vi en kundundersökning på jobbet där man ska fråga var femte kund om deras postnummer, så först stod jag och en kund och skämta lite och kunden efter honom frågade jag om postnummer. Och då säger den kunden jag skämta med precis att jag skulle frågat honom om postnumret så hade jag fått adress och telefonnummer! Detta sa han på ett väldigt flörtigt sätt, hihi! Synd bara att han verkligen inte var min typ av kille... Men lite generad blev man iaf :P

Nu ska jag försöka få syster att ge mig lite handmassage! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0