Tacksam!

Jag är så himla tacksam för att jag har en så bra familj som jag har!

Har sen jag flyttade upp till Östersund varit här i Södertälje en del och varje gång har jag sovit hos mamma och pappa eller Nina och Robert.

Jag hoppas att alla ni verkligen förstår hur tacksam jag är för att jag fått husrum när jag varit nere och hälsat på!

Nu har jag även bott hos Nina och Robert dom senaste dagarna efter att de flyttat in till Nykvarn! Hoppas ni verkligen inte tyckt jag har varit i vägen nu i början och att ni känner att jag inte stört er att komma in i livet i ert nya hus!

Tack, tack och tusen tack igen för dessa dagar och tack för dessa år som ni alla ställt upp för mig! :)

Puss och kram på er från mig och Perdita <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0