Varför flyttade jag?

Undrar lite varför jag flyttade från den fina lägenhet jag hade på Campus..
Min tanke var när jag flyttade ner att jag inte skulle sitta själv, men det gör jag ju hela tiden ändå... :(
Ska bli förjävla skönt att åka hem till familjen och mysa med Hampus och resten av familjen och få en massa speciell kärlek som man bara kan få från sin underbar familj <3
Nu är det bara 7 månader kvar av utbildningen, snacka om att jag efteråt ska flytta ner så fort som möjligt!
<3<3<3 till min underbara familj som alltid finns där för mig<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Mamsen

<3

2011-10-24 @ 00:27:40
Postat av: Anonym

Jag längtar oxå till den dan kommer då du flyttar hem igen<3

2011-10-26 @ 14:53:27
Postat av: Camilla

Haha glömde skriva vem det var ifrån :-P

2011-10-26 @ 14:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0