Sundsvall!

Idag har jag varit med Yvonne från skidskyttet till Sundsvall för att snacka med en gymnasieklass som ska vara med som funktionärer på världscupen i december.
Jag ska ta hand om dom och det kommer bli en kul grej att få vara med att ordna världscupen!
Ett grymt stort tack till Martina som frågade om jag ville vara med på ett hörn!
Passade på att springa in på Birsta en snabbis och hamnade på Lagerhaus och köpte några ljus.
Det var tur att vi inte hade så mycket tid att springa där för då hade jag nog shoppat på rätt bra :P
Men det var kul att gå där och kika så vill dit snart igen :)
Nu ska jag fortsätta plugga och sen försöka sova lite!
Puss&kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Kan tänka mig att det är spännande att få vara med och fixa inför världscupen. När var det nu igen den drar igång där:-)

2011-10-05 @ 23:00:39
Postat av: Anonym

den 30 november och håller på till den 4 december :)

2011-10-05 @ 23:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0