Mamma då!

Haha nu har jag ju uppdaterat mer än vad jag gjort på läääänge ;P
Idag har jag varit i skolan och sen på ett kort litet möte och nu sitter jag hemma!
Tror att både jag och Johanna funderar på vad man kan fixa för mat!
Jag måste nog ta och äta väldigt snart då jag börjar få ont i huvet och bli på grinigt humör....
Get of my fucking back!!! Det vill säga sluuuuuta tjata på mig! Du är inte min morsa, men inte ens min morsa tjatar på mig som du......
Detta var nte menat till dig mamma ;P vilket du antagligen förstod men tänkte jag skriver det ändå ;)
puss&kram och nu blir det förhoppningsvis någon middag! :D

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hoppas du fick mat innan du bet huvudet av nån ;-)

2011-10-05 @ 00:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0