Hundjäkel!

Sitter på tåget nu och vi har precis åkt från Sthlm. Sitter bredvid en väldigt nöjd hund ser det ut som iaf! Vi gick ut från stationshuset på centralen för att P skulle få röra lite på sig. Väl ute så lägger hon jordens största skit på trottoaren!! Luktade fan gjorde den oxå! Och självklart hade jag missat att ta med mig bajspåse... Hade tur i oturen att jag hade tagit en påse på tåget innan, ni vet en sån där vit soppåse! Så det var ju bara att plocka upp skiten med den! Kanske var tur att jag tog just en sån för skiten hade nog inte fått plats i en vanlig bajspåse :P folk skrattade och höll för näsan när dom gick förbi! Konstigt va, det hade jag oxå gjort om det inte va jag som råkade ut för det :P jäkla hundjäkel! :)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Skithund :-D

2011-10-16 @ 18:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0