"samboliv"

Det är intressant att bo tillsammans med någon efter att bott själv i nästan 5 år.
Ena stunden älskar jag det och andra hatar jag det!
Trodde vi skulle laga mat tillsammans eller åtminstone till varandra när vi väl lagar, men så är det inte alldeles för ofta.
Men vi kollar film tillsammans rätt ofta vilket jag tycker om, tycker inte om att sitta själv på kvällarna!
Trodde jag skulle umgås mer med folk när jag flyttade ner, men det gör jag inte! :(
Just nu har jag även rätt mycket att göra så har inte blivit att jag gjort ordning rummet utan det ser ut som vanligt, som ett bombnedslag! :P
Nu ska jag försöka plugga lite så att jag klarar omtentan jag har nästa vecka! :)
Saknar faktiskt Södertälje och min underbara familj och mina söta vänner där! <3

Kommentarer
Postat av: Syster

Ocg vi saknar dig massa:) älskar dig

2011-11-21 @ 15:02:35
Postat av: Camilla

Love you <3

2011-11-21 @ 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0