Säkerturism!

Idag ordnade skolan en dag för turismprogrammet och risk&krishanteringsprogrammet där det diskuterades om event.
Patrik, informationsansvarige för skidskyttet, va först ut och berättade lite om skidskyttet och så talades det om lite skräckscenarion som har skett och som kan ske (typ att läktaren rasar, som nästan är omöjligt men så hade vi ju bajs i vattnet precis innan världscupen förra året...)
Sen kom en av grundarna till storsjöyran som den är idag!
Han var även chef över det alpina vm som gick i åre 2007.
Väldigt intressanta och inspirerande gubbar båda två!
Sen fick vi till uppgift att komma på ett drömevenemang och olika krisscenarion till det och sen lite om hur vi skulle vilja utveckla det från turistiskt perskeptiv.
Nu har jag rivit ut alla kläder för att gå igenom vad som ska slängas, då jag inte använder typ hälften dels pga av jag blivit fetare och dels för att jag tröttnat på plagget, så nu ska här rensas!
Puss&kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0