Guldgalan!

Arbetade idag på guldgalan med klassen så vi ska få in lite pengar till examensfesten! Det är väl bra det!

Men jag vet ju nu hur jag inte kommer vara om jag ordnar något event! Känns som att jag är fan väldigt duktig på det jag gör ändå och när jag tar på mig något så blir det fan bra!

Urk och blä på folk som inte kan uppföra sig och vissa ska inte ha något ansvar....

Nu är det iaf dags att sova! Imorgon är det tack gode Gud fredag och imorgon hade jag velat festa! Får se om man lyckas dra ihop ett litet festgäng :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Blev det garderoben eller?

2011-11-11 @ 12:28:43
Postat av: Anonym

Mmm det blev det...

2011-11-14 @ 15:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0