Ensam!

Känner mig så sjukt jävla ensam!
Ikväll blir det att sitta själv hemma då i princip alla vänner åkt och fikat och så hos andra vänner i stan.
Men antagligen vill de inte ha med mig eftersom jag inte är tillfrågad om att hänga med någonstans..
Bara för att jag inte tycker om t.ex. Idol så betyder det inte att jag inte kan "offra" mig att kolla på det bara jag får hänga med lite vänner.... Men så verkar inte andra tänka :(
Sen betyder det ju inte att jag inte vill hitta på saker fastän jag har över öronen att göra, jag försöker ta mig tid till att träffa folk också, men det ska jag sluta med.....
Nåja om 2 veckor så åker jag hem och får jävlas med småsyskonen och Hampus ett tag!
Nä får väl ta och sitta här med Perdita och glo någon rulle eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0