Imorgon...

...börjar min praktik!
Jag ska spendera praktiken på Peace and Love!

Det ska bli häftigt och jag har nog fått en arbetsuppgift som passar mig utmärkt.
Jag ska få vara funktionärsansvarig på något roligt vis :)

Det blir 2 veckor från och med imorgon och sedan ledigt i 3 veckor och sedan blir det 3 veckor på Peace and Love igen :)

Ska bo hos underbara Tina som är en barndomskompis.
Tyvärr har vi tappat kontakten lite, men detta kanske gör att vi hittar tillbaka till varandra igen :)

Nu blir det att glo lite på VM-finalen i hockey som är mellan Sverige och Finland.
Hoppas finnarna tar det här ;D

Sen blir det bastu och sen slänga ihop kläderna jag ska ha med mig till Falun :)

Puss&kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0