Hej tomat!

Hahaha har precis varit iväg och solat "lite" med Amanda!
Kanske skulle tagit några minuter kortare soltid, hehehe..

Nåja, det är bara att skylla på att jag fick bra med färg när jag stod ute i Åre hela helgen ;D



I helgen blir det jobbutbildning i Sthlm, ska ha med mig en cocktailklänning :S
är inte så sugen på att visa mig i klänning, men men det e bara dra på sig något fodral och le och va glad!!
'



Har förövrigt haft en GRYM föreläsare hos oss idag!
Stewe Brown från Australien!
Vilken energigubbe som va riktigt bra på att lära ut!
Helt sjukt vad han verkar kunna massor om event!

Har fått en ide om vad jag vill skriva om i min c-uppsats! ;D

Får se om jag lyckas få med Johanna på den iden, annars gör jag den själv för tycker den e så bra :D




Så var det ja,

POSITIV SOM FAN!!!! ;D

Allt börjar se ljusare ut, men har fortfarande grym hemlängtan!
Men som sagt, positiv som fan ska man va så blir det nog bra ändå!



En praktikplats måste även fixas, imorgon får jag svar på om jag får vara på ett ställe som anordnar aktiviteter för företag!
Typ kickoffer m.m.

Håller tummarna för ett postivt svar!!

Sen kanske man får ett jobberbjudande om jobb på Kreta i sommar!
Massa funderingar om det!!!
Tar det lite som det kommer ändå :)


Nu blir det lite gos med vovven och sen sova!!

Imorgon blir det skola, middag på plaza och sen basketmatch!!
Grym dag vill säga!

Puss&kram alla underbara där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0