Det är ju så sant...

...att är man positiv så löser sig allt på ett lr annat sätt!!

Hundvakten är nu fixad för i helgen!!!

Tina och Carina tar henne, det är 2 riktiga hurtbullar så dom kommer nog gå på rätt bra promenader med P!
Dom är inte riktigt hundmänniskor men jag tror att dom 2 tillsammans fixar det!
Hade jag inte trott att dom fixar det så hade jag inte lämnat P med dom ifs :P

Så nu kan jag utan problem åka till Åre och vara volontär!
AWESOME!!


Nu blir det att lyssna lite på musik och göra lite mat innan jag ska ner till skolan för att fixa inför Campusbion!

Puss och kram alla underbara!!


Kommentarer
Postat av: Magnus

"Positiv som faan" ska det ju va ;)

2011-03-14 @ 20:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0