Söta systrar och bror!

Fick ett sms av minsta syster i fredags natt där hon talade om att hon har en pojkvän nu!
Vi har inte riktigt varit dom som pratat så mycket med varandra, men under vinterlovet nu när jag var hemma så kände jag att vi hittade varandra!

Hade en riktigt rolig kväll då vi söp till lite grann :P

Eller inte så lite kanske, hehehe!

Tror inte hon förstår hur glad jag blev när hon hörde av sig!
Jag blir alltid lika glad när hon eller Johan hör av sig!
Ett litet sms gör mer än dom tror! :)

Johan skickade ett sms i fredags om att han va ute på krogen med grabbarna!
Ett sånt sms från honom gjorde att jag blev asglad!

Älskar verkligen mina underbara småsyskon!!!

<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0