Men se där...

...så dök ev ett till extrajobb upp! :)

Chefen för kiosken där jag stått och marknadsfört Chesterfield frågade vad jag ska göra i sommar och om jag ville jobba innanför disken nåt!
Är jag här någon vecka så självklart vill jag det!

Härligt gäng det där ju :P



Nu ska jag göra mig iordning för jobbet som drar igång om en timme!



Sensation White i Oslo nästa helg lockar väääääääldigt mycket!
Boende är redan fixat och tåget dit skulle kosta ca 600 sammanlagt..
Hade jag haft så jag klarade mig resten av månaden sen så hade jag lugnt åkt!!
Detta är ju något jag längtat efter att åka på!

Måste jobba mera så man får ihop stålar så man kan dra iväg på mer roliga grejer!!!


Puss&kram



Fatta stämningen på detta ställe!!!!!!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0