Valborgshelgen!

Spenderades en stund ute vid barnbrasan i Enhörna med Malin och Perdita. sen åkte vi 2 vänner och satt där och snacka skit hela kvällen!
Nykter och det var riktigt skönt :D

På lördagen var det dags för klassfest!
Reunion med kamraterna från 9an.

Det var väl en så där ok kväll!
Stendött och stelt i början och sen så middagen ska vi inte ens prata om!!
Maten på Torekällberget var verkligen inget att hurra för!
Jag som inte är så kräsen när det gäller mat, tyckte det inte var värt pengarna för fem öre!
Hade hellre tagit en tunnbrödrulle och det hade fan varit billigare!!

Söndagen var alldeles för slapp! Trååååkdag verkligen!!

Idag ska jag åka hem till Östersund!
Idag startade sista kursen för den här terminen!

Är sugen på att veta vad vi får för resultat på tentan som vi gjorde i torsdags....
Vill veta nuuuuuuuu om jag klarade det!! :P

Nä nu måste jag packa ihop sakerna som ska med upp till Östersund, vilket inte är så mycket ifs eftersom jag och brorsan åkte upp med massa saker i bilen i onsdags (kom hem i fredags morse :P)

Malin är en raring och skjutar mig och Perdita till tåget!
Ska bli lite skönt att komma dit igen!

Värsta är väl att jag har en jätteskitig lägenhet som väntar på mig :S
Jaja shit happends!!

Ha de bäst allihopa!!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0