Uppvaknande!!!

Vaknade nu kl 8 på morgonen av att någon står och skriker som en stucken gris utanför!

När jag drar upp persiennerna så ser jag en bil med en gammal tant och gubbe i och en man som står utanför och skriker åt gubben i bilen,
"Du ska inte testa mig, du ska inte testa mig!!"

Jaha :S  skummis!

Men jag vet inte om det har med hans hundar att göra som springer lösa..
Gubben i bilen kanske försökte köra på dom lr nåt för mannen med hundarna hade kastat sin cykel och stod precis utanför bilen vid förarsätet och gammelgubben hade öppnat dörren!

Nåja jag vet inte vad det handlade om men det var inge kul att vakna till det!

Han kanske borde tänka på att koppla sina hundar om dom inte lyssnar!
Jag går med P lös men då är det ju mitt ansvar om det är någon som kör på henne lr om hon gör nåt.
Men hon lyssnar ju om jag säger till!

Aja, nu ska jag in i duschen för att bli lite fräsch inför dagen!
Idag är det föreläsning och sen är det plugg som gäller!!
Efter det blir det förhoppningsvis lite grillning, sparka boll och kubb!

Om vi köper grill, kol, tändvätska, kubb och boll förstås!! :P

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0