Sjuk :(

Blev dålig igår morse och låg igår kväll i 38 graders feber!!
Snoret rann och halsen brände!

Sen till råga på allt så kom grannen med en räkning på 1500 för deras hundjävel!!!

En sak som gjorde mig på riktigt bra humör var att jag fick ett B på tentan :D:D:D

Fan va bra jag är!!!

Idag har varit en pissdag då jag legat hemma nästan hela dagen!
Gick till föreläsningen men gick hem efter den första timmen!
Orkade verkligen inte mer och kände att jag inte förstod mycket alls av det som sas så gick hem!
Huvudet var fullt med trögflytande snor kändes det som! :P

Imorgon är det föreläsning och sen jobb efter det!
Fattar inte vrf jag sa ja till det igår när dom ringde!
Nåja det är pengar får man tänka :S

Nä nu blir det film lr tv lr tracka lite människor på msn :P

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0