Ändring?! Vilsen?! Feg?!

Måste ändra på mig själv och inte allt runt omkring mig hela tiden!
Jag flyttade (bl.a.) upp till Östersund för att ändra min tråkiga vardag!

Ändra att jag tycker att allt är piss hela tiden!

Det känns som att jag flyr från något...

Vad är det jag flyr ifrån?!?!

Jag vet inte själv....

Är det ensamheten?

Kan jag verkligen inte vara med mig själv?!

Jag kan vara själv, men jag börjar ledsna på det!

Äsch jag vet inte..

Varken ut eller in just nu!

Känner mig bara vilsen i mig själv.....

Måste våga krypa ut ur mitt skal och våga tro att det finns folk som tycker om mig!

Visst mina vänner är underbara och tycker om mig, men jag måste tro mer om andra människor som jag inte känner!

Det andra könet t.ex. har tyvärr ingen större tilltro på dom...

Alltid får man för sig att dom hellre väljer nån annan framför en själv...

Men vrf ska jag alltid ge mig på dom jag inte kan få?!

SJÄLVFÖRTROENDE!!!

Varför kan man inte köpa det på burk lr nåt!!

Saknar min mamma!
Hon är verkligen det bästa jag har!!!
<3

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram, mamsen :-)

2010-03-28 @ 11:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0