Hahaha dagens konstigaste!!

Jag var ute och gick med Perdita nyss och då gick vi i parken här bredvid vårt hus.
Bakom oss kom det en gubbe med sin lilla vovve.
Nån cockerspaniel liknande sak fast svart =P

Men iaf.

Vi gick en bit framför dom och så stannade jag och Perdita till och så vände jag mig om och kollade vart gubben och hunden var så jag hade lite koll på var dom va eftersom jag skulle släppa loss P.

När jag vände mig om såg jag att hans hund gjorde nummer 2, det var ju inga konstigheter med det.
Men när jag vänder mig om igen så ser jag att gubben inte plockar upp bajset utan han tar fram TOALETTPAPPER ur fickan och torkar av hunden där bak!!!

Hahahaha!!! Att man inte orkar ta med sig en bajspåse åt hunden men man tar med toalettpapper för att torka hunden där bak!
Det är nog dagens konstigaste!! =P

Nu ska jag ta och lägga mig och vila!

Har en sån jäkla huvudvärk så det gör ont att röra på sig =S
Haft det sedan igår så hoppas att det går över snart!!

Puss & kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Emmha

hahahahah!! OMG vilka skummisar det finns i ö-sund!

Å ja jag var myyyyyycket bättre.. Han var bara dålig förlorare! :P

2009-11-16 @ 15:41:54
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0