Snäll syster!

Har ju nu för tiden ingen bil så kan inte ta mig till affären hur som helst.
Kan inte ta mig någonstans för att göra nåt spontant..

Men idag behövde jag verkligen åka och handla och då ställde min underbara syster upp och skjutsade mig till Maxi!
Tack syster!!!

Jag ville idag sova hos mina föräldrar, men så blev det inte... =(
Orsaken till att jag ville sova där var att jag måste nog ta och åka till doktorn för min kind (kan inte tugga på ena sidan och beröring gör oxå ont).

Men det ända sättet för mig att åka till doktorn är om jag skulle va hemma hos mamma och pappa och sen så skulle mamma typ tvinga in mig i bilen och tvinga iväg mig till doktorn!
Annars åker jag ogärna dit!

Så imorgon blir det inte till att åka till farbror doktor =P
Skjuter upp det lite till, man blir nog bra till slut ändå =P

Nä nu ska jag ta och gosa lite med vovven och sen sova!

Kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0