5 dagars ledighet!!!

Bad om 2 semesterdagar nu i slutet av veckan.
Skulle vara ledig onsdag och jobba torsdag och fredag, men kände att jag är verkligen helt slut i kroppen och i skallen oxå tror jag, så jag behövde ta ledigt och vila upp mig!
Så jag är nu ledig onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag!!! =D

Ska spendera några dagar ute hos mamma och pappa nu!
Det är där jag känner att jag får ro i kroppen!

Nu har jag bastat med mamma och suttit och snackat skit ett tag, nu är det sängen som gäller!

Har knapprat i mig lite vitaminer eftersom jag känner mig väldigt väldigt hängig..
Tror att jag kommer att ligga sjuk på mina lediga dagar =(

Vaknade med ont i halsen imorse och nu rinner näsan och jag fryser och tycker det är jättevarmt om vartannat!

Nä sovdags nu!!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Max

Krya på dig o hoppas du får trevliga lediga dagar istället!!!

2009-05-06 @ 01:01:45
URL: http://brunnsengsik.webs.com
Postat av: Anonym

Visst är den? hörde den på tvn i nån "utverdering" i svt.. medan de va reklam på 6an :) och jag bara älskar den.. hah

2009-05-07 @ 00:25:19
URL: http://thatigers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0