Jobba, jobba, jooooooooobbaaaaaaaa!

Nu ska jag jobba 6.30-15-30 hela veckan!
Usch e ju ingen morgonmänniska. Men det är skönt när man slutar tidigt på dagarna!

På onsdag lr torsdag hoppas jag att syster har tid att åka med mig till Skärholmen och shoppa lite!
Känner att jag vill ha en ny klänning!

På fredag ska jag ev ner till Nyköping på en invigning av en klubb.
En jobbarkompis har hjälpt till att göra om lite på klubben och han tyckte jag skulle komma ner och festa lite!
Hehe jag e väl inte den som bangar att festa ;P

På lördagen så hoppas jag att någon vänlig själ vill vara hundvakt åt min söta vovve så jag kan åka ner till Norrköping och göra stan lite osäker där.
Li fyller nämligen år nästa vecka och då ska hon ha lite födelsedagsfest och jag vill ju jättegärna ner dit!!!

Nä nu e de dags att sova så man orkar va lite söt och trevlig på jobbet imorgon!

Kram och god natt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0