Helg!

Helgen började i fredags då det blev en spontankväll med Jenny.
Hon kom hem till mig på kvällen, vi drack lite och sen gick vi ut på Stanleys och blev full som en kastrull  =P
Vi går hem med två killar, jag och den ena somnar på varsin sida av soffan och jag vaknar efter ett tag går och dricker vatten och känner när vattnet gått ner i magen då var det dags att få ur sig det lika snabbt.
Springer till toaletten, spyr upp vattnet och spolar och samtidigt som jag spolar tappar jag mobilen i toaletten =S
Jag sliter upp mobilen och vänder mig om och sköljer av mobilen under vattenkranen för att jag tyckte det var smart just då att skölja bort allt äckel från den! HAHAHA!

Går hem nån gång väldigt tidigt på morgonen. Tar fram fönen och tror att det ska hjälpa att blåsa lite på mobilen men somnar efter nån minut =P
Vaknar halv tio av att syster ringer hem till mig och säger att det är dags att gå upp!
Vi skulle nämligen åka klockan tio till Norrköping, och hade inte packat!
Slet ner lite saker i väskan och tar med mig en colaflaska med avslagen äcklig cola dricker iaf upp skiten och så åker vi till Almnäs och hämtar upp ena syster, mor och Li.

Sätter oss i bilen och stannar till på statoil i Järna. Inne i butiken skriker min mor åt mig från andra sidan att fy fan va jag luktar sprit, tack för den morsan! Som om jag inte mådde dåligt nog =P

Vi sätter oss i bilen och jag känner att jag är verkligen tooooktrött och vill bara sova!
Nej men det går inte sörru!
Har ju två tokiga systrar som kan varenda jävla mening ur Madagaskar 2 efter att sett den bara en gång och dom rabblar väl upp hela filmen, så sova kunde jag verkligen glömma!

Kommer fram till Norrköping efter ett tag iaf, vi släpper av Li och chansar på att vi tar rätt väg till hallen där jippot ska va.
Har en syster och mor som är väldigt kissnödiga. Vi ställer oss i kön och får stå där ett tag kommer sen in iaf efter en del muttrande =P
Vi sätter oss och väntar att dom ska dra igång!
13.30 skulle dom dra igång, icke sa Nicke! 14.10 drar dom igång!
Har ungar bakom oss som sitter och sparkar och skriker så fort dom får se en artist!
Det är egentligen ett under att barnen kom ut helskinnade när dom hade 4 fröknar Vaskelainen framför sig som inte ätit så mycket på hela dan =P

Sen så skjuter jag iväg mitt örhänge på nåt konstigt sätt så det hamnar under familjen framför oss, så när genrepet e lit så ber morsan folket flytta på sig så fröken klantarsle ska få sitt örhänge =P

Vi kom ut och i parkeringskaoset så sitter jag i baksätet och mumlar åt alla lantisar som inte kan köra ;P
Till slut kommer vi ut och då drar vi självklart upp på en väg som går åt helt motsatt håll än dit vi skulle =P
Nina och jag skriker lite på varandra, men sen så hittar hon nåt ställe att vända på så vi vänder och åker mot Li, och då frågar Nina.
"Vet du om Li e hemma nu?" Hmmm nästa problem!! Mobilen funkar ju inte och kan inte Lis nummer i huvet och pannknacket blir lite högre, men så åker vi dit och jag sa att jag får hoppas på en barmhärtig granne lr nåt =P

Kommer dit och Li stod som tur  va i fönstret när vi kom så det va bara att gå upp =)
Kommer in och är så jäkla trött så somnar på soffan! Trevlig sällskap man va!
Vi gjorde iordning oss och åt och allt sånt och sen satt Li smuttade på en öl och jag på en grogg och jag känner att jag får ännu mer ont i huvet, så kvart i elva på kvällen så somnar jag på hennes soffa! Haha!
Vaknar till kl elva och pigg som fan så drar vi ut. Tänkte plocka ut lite pengar själv, men självklart funkar inte bankomaten!
Nåja går till ett ställe som heter Palace. Dom sista ggr Li har gått dit har dom sagt att det e 87.or som får komma in (hon e 88) sen frågar han hur gammal jag är. Ger honom leget och han öppnar dörren åt oss och välkomnar oss!
Betyder det att jag är gammal lr?!?! Hahaha!

Kommer in och går runt lite och tar varsin drink och sakta men säkert känner jag hur jag börjar få skavsår!!
Vi dansar till halv två och sen så bestämmer vi oss för att gå, så jag haltar ut och det går saaaaaaaaaaaaakta hemåt =P
Ställer mig mitt på nån liten bro och skriker ja helgen har fan varit bra

Kommer på den underbara iden att Li ska ge mig sina strumpor så jag kan gå i dom hem istället för med skor....
Kvider när jag tar av mig skorna och då går det förbi en kille och skrattar och så säger han förlåt men kunde inte låta bli!
Ropar lite fint att det gör inget att han skratta för jag är nog den som skrattar mest åt mig själv =P

Kommer hem och då har jag inte bara ont på skavsåren men nu e trampdynorna ömma efter att gått på asfalt med massor med grus på  =P

Lägger oss och sover och jag sover som en stock! Vaknar på morgonen av att stackars Li ska gå till jobbet!
Stannar kvar en stund sen så går jag till hennes jobb och har fortfarande ont i fötterna så ser ju ut som att jag skitit på mig lr nåt när jag går, men sen när jag sagt hej då till henne så går jag till tågstationen.

Nu har ju min helg varit såååååå underbar så kan ju inte annat än att sluta på detta sätt =P

Kommer till stationen och då har datorerna kraschat för SJ!  Biljettautomaterna funkade inte heller, går till bankomaten i hopp om att det går att ta ut pengar där, men självklart va den trasig oxå!
Har bara ett maestrokort som man inte kan dra på tåget!

HAHAHAHA!! Är detta Annes helg lr?! =P
Ringer iaf syster så jag kommer hem med tåget iaf!  =)

Nu sitter jag hemma och ska ta och äta lite granna och sen hålla mig inne resten av dagen så jag inte råkar ut för nåt mer skit!! =P

Hoppas ni hade en trevlig helg!!!! Min va rolig som fan fastän det va lite missöden här och var  =)

Puss och kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: nina och mamma

vi slapp iallafall skavsåren..



pantsie

2009-03-08 @ 17:06:38
Postat av: johan

här får man ju fan inga cred för att man va hundvakt ;D haha hare bra anne

2009-03-08 @ 20:56:37
Postat av: Jenny

hahahahahahahahahaha anne du e min idol

2009-03-08 @ 21:52:43
URL: http://nennie1.blogg.se/
Postat av: Li

Jadu.. vilken helg. Men om några veckor när du kommer hit igen ska det bli mer party, då jäklar :)

Ta ett par bra skor då, för sist var det ju också galna skor, haha.



Kram

2009-03-09 @ 00:09:51
URL: http://[email protected]
Postat av: Robban the mattisson

men satan va mycke du skriver.. de blev en hel uppsats de där =)

2009-03-09 @ 21:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0