Hehe sömntutan!

Jag hade tänkt mig att jag idag skulle gått på basket eftersom jag fick två gratisbiljetter av syster.
Men fick inte med mig någon att gå med och så somnade jag på soffan och vaknade till lite innan sju så orkade inte stressa och gå på basketen utan somnade om istället  =S

Skönt som fan, behövde det verkligen eftersom jag sovit lite/dåligt den senaste veckan kan man väl säga.




Det är i princip helt tomt i kylskåp och skafferi, så tänkte imorgon ragga lite skjuts av någon barmhärtig människa eller låna bil så man kan åka och handla lite så det inte är så tomt längre...

Men nu e jag ju jättehungrig och det ser ut som att det endast blir en äggomelett.
Kanske är det lika bra eftersom klockan e rätt mycket....
Nej det är inte lika bra =P
Skit oxå hade ju velat ha ordentlig mat så mankunde haft matlåda imorgon =P

Men men man kan inte få allt ;P

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0