Sol!

Nu har det varit bra väder i en vecka och så ska det va fint nästa vecka på alla vardagar!

Självklart jobbade jag hela veckan som gått.
Måndag-fredag 11.30-20.15 så man missade verkligen alla soltimmar!
Igår fick jag njuta av solen iaf!
Var ute i Almnäs och lirade volleyboll och åt gott och sen blev det utgång på Olearys!
Det var kul! =)

Idag ska jag till en kompis på fika, inte så sugen på det =S
Vill egentligen ut och sola eller nåt!

Men men har man lovat så måste man!

Nu ska jag ut och njuta lite av solen!
Ha en underbar dag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spanien - Torrevieja :)

Där vi va tidigare iår. Ska träffa folket vi hängde där med då, dom jobabr ju där =)

2009-06-28 @ 17:48:47
URL: http://thatigers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0