Uttråkad!

Jag har jobbat i helgen. Igår var jag och bowla, det var trevligt! =)
Sen åkte jag hem och efter det var det utgång. I nyktert tillstånd, vilket va skönt för då kunde jag köra hem när det stängde och inte behöva gå hem i kylan =P

Idag jobbade jag och jag vet inte vad det var med dom flesta kunder idag. Otrevliga och med massor med dumma frågor hela tiden.
"Var ligger elkablarna?"  "Var ligger byxorna?" Var ligger bilmattorna?"
Kan det vara på elavdelningen, klädesavdelning och bilavdelningen?!?!
Tänk lite idioter! =P

Nu är det dags att sova så jag orkar gå upp imorgon bitti. Börjar jobba 6.30. Fy fan det är verkligen inte min grej att jobba på morgonen. Men det är skönt sen när man slutar tidigt ifs =)

Är uttråkad mest hela tiden! Måste börja göra nåt för att bli av med lite energi och för att inte bara sitta hemma hela tiden. Inte konstigt att man är uttråkad när man bara sitter i en jäkla soffa och surar =P

God natt på er!

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Säger ju att jag börjar bli gammal!

Sitter ju t.o.m. på "pensionärsplatsen" på tunnelbanan!!! Hahaha! =D

2009-01-19 @ 00:04:30
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sötnos =)

2009-01-19 @ 09:20:24
URL: http://nennie1.blogg.se/
Postat av: petteri

haha lol.... adda mig! häls johan... hat gött anne

2009-02-03 @ 11:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0