Trött, så trött...

Fredagen spenderades en stund hos syster som sagt.
Sen blev det utgång, på hamnen för ovanlighetens skull =P
Kul hade vi iaf! =)
Lördagen spenderades till att ligga tokbakis!
Fy så dåligt har jag aldrig mått! Men men så kan det bli ibland!
 
På lördagseftermiddagen/kvällen fick jag förfrågningar om utgång.
Nja då va jag inte så sugen =P
Men när jag vaknade till liv vid 23 igen så blev det till att gå ut en stund iaf.
Kom ut på hamn till halv ett ungefär, kvart i ett blev det hemgång =P
Då blev det en liten promenad med Perdita och Herkules.
Inte en så liten heller, vi var ute i en timme!
Det var kallt men ändå skönt att få komma ut lite grann efter att legat inne hela dagen.

Idag vaknade jag sent som vanligt  =S
Men men hade ju inget speciellt för mig idag så det va lugnt!
Jag och Camilla tog en promenad idag!
Skrattade rätt bra åt henne! Hon är rolig när hon ska berätta saker!
Efter promenaden så åkte jag och handlade mat och diverse saker.

Kvällen har jag varit lite duktig iaf.
Diskade och lagade mat.
Kyckling, ris och currysås blev det!
Muuuuuuuuums va gott det är!!!

Nu ska jag ta och lägga mig i ett varmt bad och bara njuta!

Det är iskallt hemma hos mig  =S
Usch och fy för det!

Kram på er!!


Syster och jag i fredags! <3

Kommentarer
Postat av: nina

gud vad jag ser plastig ut

2009-01-05 @ 10:42:12
Postat av: Robin

I'm a Barbie girl in the Barbie world

Life in plastic, it's fantastic

You can brush my hair, undress me everywhere

Imagination, life is your creation

2009-01-06 @ 01:22:18
Postat av: Robin

hahahahaha, plastic fantastic! :)

2009-01-06 @ 01:23:01
Postat av: Anonym

Och jag ser ut som en snögubbe, som vanligt =P

2009-01-06 @ 02:23:09
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack tjejjen!

Börjar må lite bättre nu, har inte ont i halsen eller så längre bara en jädrans slemhosta. USCH!

2009-01-06 @ 13:13:10
URL: http://thatigers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns välldigt många olika varianter.. vissa kör2 dagar, vissa 1 vecka, vissa 10 dagar, vissa 2v, vissa 3v.. Vissa får man äta kött vissa inte.. Men vårat huvudmål är väl för tillfället 1vecka-10 dagar.. Du ska veta hur jävla dyrt de e att bara köpa ekologiskt..SANSLÖST! en gurka 34spänn! Bor hos min syster sålänge för man kan ju inte va hemma.. Vakna till lukt av kaffe på morgonen och inte få dricka de då skulle man ju spöa på nån..

2009-01-06 @ 14:22:14
URL: http://thatigers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0