Friday =P

Idag är det fredag och jag har inte uppdaterat på några dagar!
Skäms på Anne =P

I onsdags hade vi inventering och jobbade då mellan 8-22.40 så då orkade jag inte skriva nåt.
Igår jobbade jag 10-19 och kände efter jobbet inte att jag ville skriva nåt i bloggen.

Men idag så jaaaaa, idag är en bra dag!

Ska ut till Almnäs ett tag då min kära mor ville att jag skulle dit och hälsa på.
Ikväll ska jag nog ut! Men det var väl inget ovanligt =P

Jobbar i helgen! Ska jobba med Kattis, det ska bli kul =)
Lotta jobbar i helgen, sen på måndag så drar hon och pojken hennes till Thailand i TRE veckor!!
Usch vad glad jag e för din skull att du äntligen kommer iväg!!
Och du ska se att lillskrutten kommer att klara sig utmärkt här hemma =)

Nä nu var det nog dags att åka ut till mor min och va lite social!
Ha en trevlig fredag!

Kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh jag skulle oxå vilja gå ut idag =)

PoK

2009-01-16 @ 15:13:19
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0