Början av veckan.

Söndag natt somnade jag sent som tusan!
Kom till jobbet till halv sju. Som sagt mornar är verkligen inte min grej =S

Måndagen spenderades på jobbet och sen hem och sova eftersom jag sov så dåligt på natten,
Tisdagen var jag ledig och det gjordes inte så mycket på dagen.
På kvällen så hörde en kompis kompis av sig och frågade om jag skulle med på basket!
Ja vrf inte, speciellt när det va gratis =P

Åkte på basketen och efter det åkte vi till Limerick och åt lite nachos och drack lite gott.

Onsdagen va jag på jobbet och efter jobbet hem och ruttna bort i soffan!

Idag har jag jobbat, försov mig i morse =S  men men sånt som händer!
Och ikväll tänkte vi att vi skulle åka på hockeyn jag och Camilla.
När vi kom till Scaniarinken så var parkeringen smockfull, t.o.m. Coops parkering va tokfull!
Så vi åkte hem och hämtade lite saker och drog ut till Almnäs och bastade!
Fy fasen vad skönt det va!

Men nu sitter jag hemma i soffan igen och tar det piano och ska väl ta och lägga mig så man är pigg imorgon då man ska äta lunch med en kompis och på tjejmiddag med syster hem till hennes kompis!

Kram och god natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0