Billös och hundannons!

Idag la jag ut en annons om Perdita på nätet.
Har fått 4 mail av folk som varit intresserade.
Har mailat med två av dom, efter att den första inte verkade intresserad.
Så får se hur det blir med min kära tjej!

Imorgon ska jag ta bussen till jobbet! Hur konstigt känns inte det?!
Lr det känns inte konstigt än, antar att det kommer imorgon när det börjar närma sig.. när man tror att man ska gå till bilen och åka till jobbet men sen så nähä det e bussen som gäller...

Imorgon ska jag få en cykel av far min! =D
Det är en dammodell med en liten korg fram..... Kanske inte Annes grej, men jag kommer ändå ha en cykel att ta mig fram på!
Kommer bli underbart! Få motion och spara pengar! Kan ju inte bli bättre! =D

Nu ska jag ta ett glas med blåbärssoppa sen lägga mig och glo lite på tv och försöka sova!
Nu e de inte lika sent som det varit den senaste tiden.
Kanske lyckats att vända tillbaka dygnet lite iaf!

God natt & kram!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du cykelhjälm? kram mamma (he he)

2009-01-27 @ 06:59:34
Postat av: Anonym

Har du cykelhjälm. Kram mamma ( he he)

2009-01-27 @ 07:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0