Tillräckligt svårt!

Det är väl tillräckligt svårt att ha ett förhållande, varför ska det då va så svårt att hitta nån som vill ha ett förhållande?!?!
Kanske jag fick svaret i min egna fråga där!?! ;P

Eftersom hans vänner inte vet om nåt lr inte låtsas om att dom vet nåt så jaa.... Inga kommentarer!!!

Vet bara att just nu kan jag inte göra något utan att tänka på honom och det är asjobbigt!
Man får dumma funderingar om att man e ful och äcklig och inte duger
(dödar den som kommenterar just den raden!!!)
men detär ju såna funderingar som kommer upp!!

Varför duger man inte?!
Lr om man nu gör det varför vågar man inte satsa?!
Är det för att man är rädd att bli sårad!?!?
Den risken finns ju alltid!!!

Det kommer man aldrig att komma ifrån!!!
Så varför bara inte släppa på allt man tror och tänker så kanske det skulle bli bra!!!

Nä nu är det sovdags och jag hoppas verkligen inte att jag drömmer om honom som jag gjorde för några dagar sen!
Det var en jobbig dröm eftersom jag vet att det aldrig kommer att bli så, det va bara en dröm!! =(

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är himla jobbigt att vara olyckligt kär, å tyvärr så kommer man inte ifrån tankarna på den man e kär i.

Ja har tyvärr inga bra råd på lager, däremot kan ja säga att han e en idiot om han inte förstår vilken fantastisk tjej du e. Han borde vara glad över att du vill va me honom.

PoK

2009-02-08 @ 07:57:40
URL: http://nennie1.blogg.se/
Postat av: mamma

Ryck upp dig eller ta hyra av han för att han bor i ditt huvud. Fokusera på saker du kan påverka och inte på sånt du inget kan göra nåt åt. Om grabben nu inte vill så vill han inte(puckot)men sitt inte där och tyck synd om dig det finns så mycket annat i livet också. Hälsningar från din egen fettokisse.

2009-02-08 @ 18:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0