Perdita!

Lämnade Perdita igår och det kändes bra!
Kändes som en vettig människa jag lämnade henne till, så håller tummarna nu för att det ska gå bra!

Måste nu ta bort annonsen som jag la ut på henne!
Fick en del mail och har varit lite slö med att svara nej tack till alla..
Men nu jäklar ska annonsen tas bort!

Var ute med Camilla och ett gäng igår som va på hennes födelsedagsfest!
Det va jättekul! =D

Idag vill jag ha pizza!!!!!
Drack precis ett halvt glas med varm oboy... Blev bara ett halvt glas eftersom mjölken tog slut.
Har ingen cola hemma och jag e toksugen på det!
Har inge godis lr nåt sånt skit hemma heller..
Hur ska jag klara den här dagen?! =P

Får se om jag lite senare orkar dra på mig lite kläder och ta mig nånstans där man kan införskaffa sig nåt gott!
Hemkörning på pizza går inte heller då jag inte har några kontanter hemma..

Nä lägga sig och glo på en film nu!

Byeeeeeeeeee!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah du borde använda dig av onlinepizza

har för mig att man "lägger in" pengar där o sen kommer dom bara me skiten.. =)

2009-02-01 @ 18:26:36
Postat av: Max

Prova nätlivs.se så kommer dom hem med allt du vill ha från butiken o så betalar du 150kr för hemkörning o sen vad varorna kostar o då kan du betala med kort

2009-02-01 @ 18:59:10
Postat av: Anonym

onlinepizza.se/com

Hoppas du mår bra min vän, själv mår ja riktigt jävla bra igen. vi hörs av snart.

kramiz

2009-02-01 @ 23:07:59
URL: http://lofving84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anne, som vanligt e du galet förstående. Ja gillar dej =)

PoK

2009-02-03 @ 10:33:56
Postat av: Jenny

Anne, som vanligt e du galet förstående. Ja gillar dej =)

PoK

2009-02-03 @ 10:34:23
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0