Olyckligt kär!

Jag är så olyckligt kär så det finns inte! Det är jobbigt som fan, men vad ska man göra!
Går inte att kontrollera sina känslor!

Vill inte hålla på att träffa puckon hela tiden, men hur ska man göra för att undvika dom?!?!

Nu ska jag få skjuts till Ica Maxi och där ska jag handla choklad!
Massor med choklad!!!!

Ska äta tills jag spyr! Vill bara spy på allt i mitt liv just nu!
Piss off tråkiga jävla liv!!!! Piss off riktigt jävla långt bort!!!

CHOKLAD heter det!
Inte chocklad som jag har skrivit några gånger ikväll!!!

Faaaaaan! Nu kommer Top Model som jag vill se och så ska jag åka iväg och köpa choklad!!!

Piss!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte dåren intresserad är han inte värd ens halva din skosula ;D

2009-02-04 @ 22:33:53
URL: http://thatigers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0