Muuuuuuuuuuuuuusik!!!

Älskar vad musik kan göra med en!
Igår kväll fick jag massor med låtar av en kompis och dom fick mig att gråta som lille skutt!
Nu har jag fixat en del musik som gör mig riktigt danssugen och på sjuuukt bra humör!!!

Nu ska jag ta mig i kragen och STÄDA!!!!
Säger ofta att jag ska göra det, men det blir fan aldrig av..
Hittar jag en tidning som jag inte läst på länge lr inte läst alls e de kört.
Då kan jag sitta med den i en timme.
Sen om det e nån som säger hej på msn så e de kört.
Då kan jag sitta på msn i en timme.
Kommer det nåt bra på tvn som alltid e på
(och som inte kommer att stängas av bara för att ni ska va duktiga och komma med det tipset =P)
Då kan jag sitta framför tvn en timme.
Kommer jag på nåt roligt att blogga om och sen driva runt lite på nätet.
Då kan jag sitta framför datan en timme.

Allt för att slippa städa! ;P

Men nu jävlar dras kragen åt och det ska bli någorlunda fint iaf!!!!!


Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha varför stänga av teven det kanske finns nån kanal där dom städar och gör fint då har du ju sällskap när du städar haha. kram

2009-02-05 @ 23:44:57
Postat av: Anonym

Glömde skriva hälsningar mamma på förra meddelandet.

Har du hittat kanalen än. Kram (:-)

2009-02-07 @ 08:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0