Jobb, jobb och åter jobb!

Ena stunden jobbar man nästan hela veckan och veckan efter är man ledig nästan hela veckan..
Lite jämnare uppdelat vore inte helt fel.
Ska inte gnälla ifs, jag har ett jobb iaf =)

Idag var en rolig dag på jobbet!
Marco pratade med mig och vi fixade och donade på hushållsavdelningen.
Känns skönt att isen är lite bruten iaf.

Tycker det blev rätt bra när vi nu byggt om lite granna! =)

Nu sitter jag här och gäspar, kanske börjar bli dags att lägga sig så man inte somnar med kläderna på i soffan som jag gjort två kvällar i rad nu =P

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Eila (:-)

Snart är det våååååååååååååårrrrrrrrrrrrrr...........

Isen är ju bruten.

2009-02-19 @ 18:12:04
Postat av: En kväll för länge sen på berget där man ser stan=)

Hoppas vi ses någon gång igen!

2009-02-19 @ 20:50:33
Postat av: En kväll för länge sen på berget där man ser stan=)

Hoppas vi ses någon gång igen!

2009-02-19 @ 20:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0