Jahapp!


Idag har jag inte gjort så mycket. Sov till halv tolv då syster ringde och väckte mig och undrade om jag skulle med ut och gå med hundarna.
Vi gick till hundgården en stund och träffade på lite hundar och Perdita och en annan vovve började bråka lite över en pinne. Men, men så e de. Hundar e som barn och fulla gubbar, slåss lite ibland =P

Sen så kom jag hem och va hemma en stund sen slängde jag mig upp på cykeln och cyklade till Maria.
Jag och Frida gick dit och fikade lite och sen så blev vi kvar i ca 3 timmar  =)
Jättetrevligt att bara sitta och snacka lite skit  =)

Nu ska jag ta och göra lite mat!

Och sen tänka efter vad man ska göra ikväll!
En kompis ska va lite dj på co ikväll så kanske blir att gå dit!

Ha en trevlig kväll hörrni!

Kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0