7-8 mars!

Då ska jag ner till Norrköping och se på genrepet till melodifestivalen!
Hehe tycker ju verkligen inte om melodifestivalen, men det ska bli kul ändå!
Ska dit med mor och mina två söta systrar  =)
Ska bli kul att ha en "tjejkväll" igen! Vi hade en tjejkväll på Heron förra året då vi var och kollade på Sex and the City filmen och vi hade jättekul! =D



Efter att vi kollat klart på det så ska vi någonstans att äta.
Li du kanske har nåt bra förslag på någon bra restaurang? =)

Sen efter "festival" och middag å så så ska jag hem till Li och partaja lite =)
Och så sa hon att det blir utgång på Palace på kvällen och jag e väl inte den som tackar nej till utgång ;P

Sist jag va där, (första gången) så va jag lagom (läs; väldigt) "söt" och hade skor som jag inte kommer att gå ut i igen =P
Då ställde jag mig i "Bacardi Breezer försäljningsståndet" (vad heter det egentligen =P)  och sålde Bacardi och drog igång dom två som jobbade där som såg ut att ha lite tråkigt.
(Ska tillägga att tjejen som stod där va en gammal arbetskamrat från Statoil =P)

Det var en kul kväll iaf, tycker jag =)

Nä nu ska jag ta och glo på lite tv lr så kanske jag går ner till Crocs Inn och gör pappa och Kim lite sällskap!

God natt på er!

Kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0