SMS!

Jag och Emmha hade en diskussion igår om killar och sms!

Vi hade lite samma syn på det hela!
Har man en i-phone då är man väl tekniknörd och då vet man hur man skickar ett sms!
Hur kan det då vara svårt att ta 10 sek och skicka ett litet svar på det man skickat?!

Vill man dissa så kan man väl va ärlig och göra det ordentligt, vill man inte det så kan man ta 10 sekunder av sin tid och svara, lr?!?!

För jag känner mig dissad som fan när jag inte får ett svar!

Då visar man iaf för mig att man inte har tid med mig!
För har man inte tid att svara på ett sms som på sin höjd tar en minut att skriva, ja då har man inte tid med mig annars heller!!

Usch vad töntig jag känner mig när jag skriver så, men det är ju så jag känner =P

Nu frukost, promenad och sen plugg!

ha de!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nån gång under dagen måste man ju faktiskt gå på toa, då kan man ju passa på att skicka ett sms... Tycker jag =)

PoK

2009-12-04 @ 12:32:31
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0