=)

Lördagen var riktigt trevlig den med!

Förfest här hemma hos mig och sen utgång på Olearys.
Riktigt kul!

Söndagen är väl en vilodag?!
Då låg jag och hunden och tog det lugnt hela dagen =)

Inte ett dugg rastlös för en gångs skull!! =)

Igår blev det 3 timmar jobb och det var skönt
Kändes lite som hemma! =)
Knäppt att säga att man känner sig hemma i en Jula butik, men så är det!

Idag, typ nu, ska jag och Petra ta en runda på stan och kolla lite grejer till outfiten till fredagens party då vi ska klä ut oss till nåt på A, B eller C.

Vi har 2 roliga ideer!!
Det ska bli såååå kul!!!

Men nu ska jag kila!

Ååååhh imorgon ska jag på skidskytte!! =)

Det ska bli kul!! =)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0