1 KRONA!!!

Säger bara att jag älskar SJ!!
Jag har alltid fått toppservice av personalen!!
Alltid har de varit väldigt vänligt inställda!


Men det är ju så att man får vad man förtjänar, börjar man gapa och skrika och va otrevlig så är det ju klart att man inte får lika bra service sen!

Förseningar har jag inte heller varit med om så ofta!
Men då det har hänt så har det varit tydlig information om detta och personalen kan inte göra nåt åt förseningarna för det beror inte på dem att det skiter sig!!

Hatar negativa människor som ser negativt på SJ och säger att flyg m.m. är bättre!!
Det är fan mer förseningar på flyg än på tåg men det är ju skit samma för alla dessa bittra människor!!


Nä jag är väldigt nöjd med SJ!!!

Blir dock väldigt besviken på att läsa massor med nedvärderingar om företaget av personalen själv på bl.a. FB!

Jag fick iaf en biljett hem om 4 timmar för 1 krona!!!!
Hur bra är inte det!?!?!

Jag bara tackar och tar emot!!!! =D


Nä nu måste jag sätta fart och packa!!!!


Puss & kram!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Förseningar med SJ var jag med om i stort sett varje gång jag pendlade mellan Mats och småland.

En gång satt jag fast i en vagn utan vatten eller toalett i fyra eller fem timmar. SUCK!

Det har jag dock aldrig varit med om med flyg eller buss.



Men grejtans billig biljett hörrö, tradera?

Man får ju det man betalar för.. Så inte ska vi klaga på sj om man får tag i billiga biljetter.

2009-12-09 @ 18:45:17
URL: http://gyllensteen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då har du haft tur när du rest med flyg då, finns ju dom som får sitta kvar i flera timmar dom med!

Orsaken till att man inte får gå ut från tågen är att man inte ska bli grillad!

Men det verkar folk vilja bli!

Hoppas att någon nån dag hoppar ut från tågen och blir grillad, men ifs då är det ju oxå bara SJ´s fel att denne blev det... Så allt är Sj´s fel men ingen annans.

Kolla banverket som oftast är orsaken till förseningarna, ingen jävel som gnäller på dem fast det är dem som har klantat sig!



Men men! Som sagt!



Hehe om vi ska betala vad man får för skulle jag lugnt betala 1000lappen hem om jag hade haft råd!



=)

2009-12-10 @ 13:36:48
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jo men jag anser att i en försening är det SJ ansvar att dela ut vatten osv. Åtmindstonde att sälja. Att gå mellan vagnar gör väl inte att man blir grillad? Personalen går ju där.



Nej, tåg är inget jag rekomenderar för någon, tyvärr.

Men å andra sidan kommer jag vara så illa tvungen att sitta på ett vrålofta till våren, då Jimpa flyttar till Norrland...



Men vem vet, min flygtur kanske går över till tågtur :)

2009-12-10 @ 21:02:47
URL: http://gyllensteen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Han sa att du hade ringt ochj ag tänkte at jag skulle ringa upp. men så kom det når emellan å så va tanken som bortblåst =( FÖRLÅT!

Puss

2009-12-15 @ 11:11:16
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0