Bla bla bubbel!!!

Som dom flesta vet som känner mig så brukar jag inte vara den grubblande typen!
Men nu jäklar!
Nu grubblas det för fullt!!

Skola, jobb, stanna, flytta, ses igen, inte ses igen?!?!

Shit mycket tankar nu!
Men som vanligt kommer det lösa sig på ett lr annat sätt!! =)

Egentligen är det bara en sak som jag vill veta!!!
Men det är alldeles för tidigt att veta svaret!

Men med min tur tidigare så lär det inte hända ett piss! =S

Pissenisse!!

Vad måste man fixa med å så om man ska flytta och börja plugga?!

*   Fixa boende   *
*   CSN   *
*   Hyra ut lägenheten i 2 hand   *
*   Tjänstledigt   *
*   Studiematerial   *


Shit alltså! Man kan bli tokig för mindre!!!

Nu skiter jag i det här!!
Lämnar grubblandet här!
För ett tag iaf!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lägger ner lika mycket tid på att grubbla som det skulle ta för dig att fixa. Östersund är ju bara ett stenkast härifrån. Du är ju ändå kvar i Sverige. Kram mamma

2009-08-13 @ 19:47:27
Postat av: Johanna

Sv: Åå tack så hemskt mycket för dem snälla orden i min blogg :) Det var kul att höra :) Kram

2009-08-14 @ 16:26:52
URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag håller med mammma!!

Kram Linda

2009-08-14 @ 18:06:11
URL: http://www.rufus.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0