Valborg!

Jaha då va det valborg nu så här i slutet av veckan!
Själaklart jobbar man verkligen hela helgen!
Men men kostar att ligga på topp =P

Imorgon jobbar jag 7-17 och efter det blir det antagligen ut till Enhörna och kolla lite på brasan där och sen kanske åka till Nyköping och kolla läget på nattklubben där en kompis jobbar.

Jobbar sen till 17.15 hela helgen och helgen är väl lite smått fullbokad med små diverse saker..



Idag så bestämde jag mig för att jag ska prata med chefen och se om man kan få lite semesterdagar snart!

Känner att jag verkligen inte tycker det är kul att gå till jobbet just nu!
Retar mig på allt och alla och känner mig inte som en glad person på jobbet just nu!

Bara att få vara borta några dagar tror jag skulle göra susen!

Nä nu är det dags att sova så man orkar jobba imorgon och att man orkar med helgen!
Man är ju en partypingla ;D

Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha! Kom ihåg att tanka bilen när jag får tillbaka den. Ha det så bra kram mamma

2009-04-29 @ 23:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0