Sovmorgon!

Hade en rejäl sovmorgon idag igen! Sov till 12, samma sak var det igår  =)
Riktigt skönt kan jag säga att det va!

Idag har det regnat nu på morgonen!
Fy fan vilken tur vi hade med vädret igår då!

Vi grillade och hade trevligt på jobbet igår, efter det så drog vi vidare till Lottas sambos syster, Nadja.
Där spelade vi bussdriver, fy fan säger jag bara!
Jag drack vin!!!!!! Jag som inte tycker om vin!! Men det vinet va rätt gott, så ska ta reda på vad det hette så man kan försöka lära sig dricka vin lite oftare! =P

Nä om man ska ta och göra nåt nyttigt av denna dag?!

Tänkte pumpa in nåt bra i ipoden och sen gå ut och gå med vovven!
Sen ska jag ta och rensa lite här hemma!
Det är fan på tiden!!

Ser ju ut som ett bombnedslag!!!
Jag är ju verkligen inte världsbäst på att städa!
Tur att det finns annat man e bra på  ;P

Nä nu va de dags att kasta i sig nån frulle och sen gå ut och gå som sagt!!

Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0