Söta syster!

Magen har blivit bättre! =)
Riktigt skönt! Vaknade i morse med en jäkla magknip så va tvungen att ligga i fosterställning ett bra tag =(



Idag gick jag och syster ner till kanalen och gick lite grann för att Perdita skulle få sig en någorlunda promenad idag.
Blev ju inte en så bra promenaddag igår  =(

Så vi gick där med våra vovvar och lät dom springa runt lite grann.
Boston fick för sig att han skulle jucka på Persky lite då och då.
Haha vilket pucko han e, fastän hon sa ifrån flera gånger så va han där igen efter ett tag.
Typiskt killar ;P
 
Sen gick vi hem till mig satte oss på min balkong och avnjöt varsin sallad med musik från datan spelandes i bakgrunden!
Vi lyssnade på Ronny & Ragge´s "det e sommar" och massor med gamla godingar som man blir på bra humör av!
Riktigt skönt att få mat i magen!

Nä nu ska jag ta och lägga mig!
Har bytt arbetspass med en arbetskollega så att hon kan gå och se Jeff Dunham imorgon, hoppas hon får det riktigt kul!! =)

Imorgon ska jag och syster gå en vända runt kanalen med vovvarna!
Sen ska jag ta och cykla till jobbet!
En liten hurtfia, hoppas det håller i sig  =D

Snart, snart, snart kan vi lira volleyboll igen =D=D=D

Nä god natt som sagt!!

Kram på er!!!


Jag och min sjukt snygga syster <3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo visst, jag med, men inte när sporten är kl. 21.00 en tisdag.. fy skäms kanal 5!

2009-04-08 @ 08:34:20
URL: http://gyllensteen.blogg.se/
Postat av: Anonym

blekfisen och solariebruden?:=)

2009-04-08 @ 08:51:12
URL: http://lofving84.blogg.se/
Postat av: Robin

Hahahahahaha Blekfisen å solariebruden! hahhhhaha

2009-04-08 @ 08:53:59
Postat av: nina

micke din jävel jag hade faktiskt vart utomlands precis..

2009-04-08 @ 09:51:12
Postat av: Robin

Nina, vi båda vet att det var du och solariet. Så snacka inte om något utomlands när vi båda vet att så inte var fallet! MUAHUAHAAHHAA

2009-04-08 @ 10:20:02
Postat av: Emmha

Typiskt killar på att inte se skillnaden på en fake bränna och en äkta! ;)

2009-04-08 @ 14:31:50
URL: http://baraemmha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för den Micke! Verkligen roligt! Haha! Lr inte!!! :@

2009-04-08 @ 23:19:36
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0