Idag är idag är en annan dag!

Nu ska jag gå ut med hunden en stund innan jag åker till jobbet!
11.30-20.15 är arbetstiden som gäller idag.

Jobbade i helgen. 12-15 på lördagen i kassan, det var kul! =)
10.45-17.15 igår och det var extremt kul!
Jag hade verkligen askul på jobbet igår!
Mitt humör ändrades på en gång när jag klev innanför dörrarna, det var nåt med atmosfären som gjorde att jag drog upp smilgroparna på en gång!

Sen så gjorde ett sms ifs saken lite bättre oxå ;P

Nä nu ska jag sätta lite fart, sen ska jag nämligen cykla till jobbet  =D

Kram på er!!!


Min älskade Perdita <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket härligt foto på Dita. Ha en jättebra dag. Kram mamma

2009-04-20 @ 11:39:24
Postat av: Anonym

Hade verkligen en jättebra dag på jobbet! Puss och kram på dig!

2009-04-20 @ 22:12:32
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0