Vilken helg...

...det har varit!
Jag har haft en sjukt rolig helg!
Kryssningen var såååååå kul!
Gårdagen var mycket trevlig den med!

Och idag e jag såååå trött så jag orkar inte skriva mer här...

Nu e de ett varmt bad som väntar =P

Säger bara

Och bilen går bra?!?!

och

Thailändsk massage i hissen..

Hahahahaha, alla som åkte med mig på kryssningen vet exakt vad jag menar...


Ska inte skriva nåt om dig på bloggen, men du vet vem du e och vad jag syftar på =P
Och jag tror du inte kommer ihåg nåt av vad du sa....
Men det du sa tror inte jag kommer att ske!

Nä nu var det som sagt dags för ett bad!

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: en kille

Vi är skumma!!!! oh yes! anonymt hemlig är jag också!

2008-09-28 @ 19:53:48
Postat av: Anonym

Vilken kille?? Fredagens?

2008-09-28 @ 20:49:27
Postat av: Basisten

Jag kommer ihåg dig...

2008-09-28 @ 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0