Nu igen...

...så har klockan blivit mycket och jag sitter fortfarande uppe..
Sitter och har en liten stund för mig själv och lyssnar på lugna låtar i hopp om att blir lite tröttare..
Men det verkar inte gå någe bra...

Sitter och lyssnar på dessa låtar och har tagit ut några meningar ur varje låt!

No air - Jordin Sparks & Chris Brown
"My heart won't move, it's incomplete

Pledging my love - Aaron Neville
"Just promise me darling, your love in return"

Take a bow - Rihanna
"And don't tell me you're sorry 'cause you're not"

Damaged - Shayne Ward
"I'm damaged so, so damaged because of you"

Zzyzx Rd - Stone sour
"But patience is not my style"

Love in this club - Usher
"If you didn't know, you're the only thing that's on my mind"

Its not my time - 3 doors down
"Can you save me from this?"

With you - Chris Brown
"I don't want nobody else"

Alone - EMD
"But lately I've been praying, hoping and wishing"

Curly Sue - Takida
"Your strength is so hard to find"

Bleeding love - Leona Lewis
"And in this world of loneliness"

You'll be in my heart - Phil Collins
"No matter what they say you'll be in my heart, always"
(Vill att någon ska spela den här låten för mig och mena det!)

Skulle jag inte få höra musik som sätter ord på det jag känner så vet jag inte vad jag skulle göra!
Sovdags nu kanske?!

Kram på er!!!





Vill ta hand om dig, varför får jag inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0